Hvad kan vi hjælpe med?

Opsamling på borgermøde om værdighedspolitik

Ishøj Kommune har ligesom alle andre kommuner i landet modtaget midler til at styrke kommunens arbejde med en værdig ældrepleje. I den forbindelse skal der udarbejdes en værdighedspolitik

Værdighedspolitikken skal medvirke til at styrke Ishøjs arbejde på ældreområdet og skal beskrive følgende temaer: 

1) Livskvalitet 
2) Selvbestemmelse 
3) Kvalitet, tværfaglighed og sammenhæng i plejen 
4) Mad og ernæring 
5) En værdig død 

I forbindelse med udarbejdelsen af værdighedspolitikken var alle interesserede borgere og medarbejdere inviteret til borgermøde d. 22. februar 2016. 

En oplistning af input fra mødet kan læses ved at trykke her.

Har du input til værdighedspolitikken, er du velkommen til at kontakte udviklingskonsulent Nina Fabricius på nif@shoj.dk .

Kontakt

Ishøj Kommune

Ishøj Store Torv 20
2635 Ishøj

ishojkommune@ishoj.dk

Tlf. 43577575



Skriv via Digital Post (e-Boks), hvis du sender os personlige oplysninger eller dokumenter.

Skriv til Ishøj Kommunes hovedadresse via Digital Post (e-Boks)

Telefontider

Ishøj Rådhus

Mandag-onsdag kl. 9.00-15.30
Torsdag kl. 9-17
Fredag kl. 9.00-13.30.

Hovednummer: 43 57 75 75

Borgerservice

Mandag-tirsdag kl. 9 -15
Onsdag kl. 12-15
Torsdag kl. 9-17
Fredag kl. 9.00-13.30.

Tlf. 43 57 75 75

Åbningstider

​Ishøj Rådhus

Mandag-onsdag kl. 10-14
Torsdag kl. 10-14 og kl. 15.00-16.30
Fredag kl. 10-13

Ishøj Rådhus
Store Torv 20
2635 Ishøj

Borgerservice

Mandag-tirsdag kl. 10-14
Onsdag (kun hjælp til selvbetjening) kl. 10-14
Torsdag kl. 10-14 og kl.15.00-17.30
Fredag kl. 10-13.

Borgerservice
Nørregade 13
2635 Ishøj

Senest opdateret 22. marts 2016