Hvad kan vi hjælpe med?

Medarbejder til Ejendomsadministrationen i Center for Ejendomme og Byggesager

Vi søger en ambitiøs og engageret medarbejder til vores Ejendomsadministration i Center for Ejendomme og Byggesager. Vi søger en kollega, der kan arbejde i en travl hverdag med ansvaret for flere opgaver på en gang.

Dine opgaver

Du vil blive en del af ejendomsadministrationen og dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:

Administration af ældre- og plejeboliger, herunder:

  • Til- og fraflytning af ældre- og plejeboliger
  • Udarbejdelse af lejekontrakter
  • Varme- og vandregnskab
  • Økonomiansvarlig 
  • Afstemninger
  • Borgerkontakt 

Administration af diverse lejemål, herunder:

  • Antennelejemål
  • Forpagtninger
  • Erhvervslejemål 
  • Nyttehaver
  • Borgerkontakt

Din nye arbejdsplads

Ejendomsadministrationens kerneopgave er at sikre, at kommunens ældre borgere samt disses pårørende får den bedste service samt sagsbehandling ved til- og fraflytning til kommunens ældre- og plejeboliger. 

Vi arbejder tværgående i vores opgaveløsning i tæt kontakt med kolleger i kommunens andre fagområder og lader os inspirere tværkommunalt.

Ejendomsadministrationen er en del af administrationen i Center for Ejendomme og Byggesager og står for al sagsbehandling i forhold til almen lejelovgivning og vi arbejder digitalt.

Du har/kan:

  • har en relevant uddannelsesmæssig baggrund 
  • har erhvervserfaring indenfor ejendomsadministration
  • har gode kommunikative evner
  • kan arbejde selvstændigt og i team   
  • kan håndtere en travl hverdag   
  • er struktureret
  • har et godt humør

Vi tilbyder:

  • spændende, udfordrende og alsidige opgaver i et godt socialt klima 
  • en fuldtidsstilling (37 timer) 
  • en familievenlig arbejdsplads med flekstid   
  • en uhøjtidelig omgangstone og højt til loftet
  • løn fastsat efter gældende overenskomst på baggrund af dine kvalifikationer og erfaring

Yderligere oplysninger:

Arbejdspladsen er fysisk placeret på Ishøj Rådhus i Ishøj Bycenter 5 minutters gang fra Ishøj Station.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 41.

Tiltrædelse snarest eller efter aftale.

Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte Henrik Tingleff på 4357 7194 eller Pia Jeppesen på 4357 7217.

Ansøgningsfrist: 7. oktober 2016 kl. 12.
Send din ansøgning til ceb@ishoj.dk og skriv ”Medarbejder til ejendomsadministrationen” i emne-feltet.

Fakta:
Center for Ejendomme og Byggesager i Ishøj Kommune, varetager projektstyring i alle byggeriets faser, drift og vedligeholdelse, energi og sikring af kommunens i alt ca. 140 bygninger. Herudover varetager CEB opgaver som: udlejning af ældreboliger, byggesagsbehandling, driver Ishøj Varmeværk og kørselsafdeling.

Ishøj Kommune ønsker at afspejle samfundet. Derfor opfordres kvinder og mænd uanset alder, religion, handicap og etnisk baggrund til at søge.

Senest opdateret 21. september 2016