Hvad kan vi hjælpe med?

Hvad synes du om Kabelplus’ kundeservice?

Ishøj Kommune gennemfører en undersøgelse af kundetilfredsheden med Kabelplus

Mellem den 9. og 27. oktober 2017 får du måske en opringning fra analyseinstituttet Gallup, hvis du er medlem af Ishøj Fællesantenne. Her vil Gallup ringe rundt og lave interview med 375 tilfældigt udvalgte medlemmer af Ishøj Fællesantenne. 

Undersøgelsen skal give Ishøj Kommune et bredere billede af, hvordan Ishøjborgerne oplever den service, Kabelplus leverer. Resultatet skal give svar på, hvad borgerne er tilfredse med, og hvor der er plads til forbedringer. 

”Vi mangler at få et klart billede af, hvordan borgerne oplever kvaliteten af den hjælp, der bliver givet. For selvom der bliver svaret på en mail indenfor tre dage, gør det os jo ikke klogere på, om svaret var brugbart for borgeren. Undersøgelsen skal også give et mere retvisende billede af, hvor mange der er henholdsvis tilfredse og utilfredse med den service, Kabelplus leverer,” siger borgmester Ole Bjørstorp. 

Undersøgelsens resultater vil blive offentliggjort i begyndelsen af 2018. Der er lagt op til, at undersøgelsen kan gentages, så kommunen kan følge op på, om der sker forbedringer. 

Kontakt

Ishøj Kommune

Ishøj Store Torv 20
2635 Ishøj

ishojkommune@ishoj.dk

Tlf. 43577575



Skriv via Digital Post (e-Boks), hvis du sender os personlige oplysninger eller dokumenter.

Skriv til Ishøj Kommunes hovedadresse via Digital Post (e-Boks)

Telefontider

Ishøj Rådhus

Mandag-onsdag kl. 9-15
Torsdag kl. 12-17
Fredag kl. 9-13

Hovednummer: 43 57 75 75

Borgerservice

Mandag-onsdag kl. 9-15
Torsdag kl. 12-17
Fredag kl. 9-13

Tlf. 43 57 75 75

Åbningstider

​Ishøj Rådhus

Mandag-onsdag kl. 10-14
Torsdag kl. 10-14 og kl. 15.00-16.30
Fredag kl. 10-13

Ishøj Rådhus
Store Torv 20
2635 Ishøj

Borgerservice

Mandag-onsdag kl. 10-14
Torsdag kl. 10-14 og kl.15.00-17.30
Fredag kl. 10-13.

Borgerservice
Nørregade 7
2635 Ishøj

Senest opdateret 8. oktober 2017